Monday 20 February 2012

.::Terus Mengorak Langkah::.

Assalamualaikum w.b.t
bak kata YUNA--> "setiap gambar ada ceritanya"
jadi, kali ini saya ingin bercerita mengenai gambar saya yg bertemakan 'persekolahan'

Terus Mengorak Lankah ke Hadapan
EXIF DATA: 
SONY a390| kitlens| f4| 1/30sec.| ISO 100

secara peribadi, neck-tie adalah satu simbolik yg mempunyai nilai tersendiri kpd bekas pelajar sekolah..ianya mampu mengamit memory kita terhadap peristiwa2 semasa zaman itu..
Berdasarkan gamba ini, saya ingin menerapkan nilai2 kegemilangan zaman persekolahan mengikut turutan. bermula dari sekolah rendah kepada pelajar biasa di sekolah menengah dan seterusnya menjadi pengawas di sekolah rendah..saya berharap gambar ini mampu memukau saya bagi mengamit saat2 persekolahan suatu hari kelak..
Wallahualam,
Sekain untuk Utusan kali ini,
ASSALAMUAIKUM W.B.T.

4 comments:

  1. cantek tie..semangat sekolah ni.bagus3~keep it up =)

    ReplyDelete
  2. aww.
    comellaah tie warna biru uh..hee
    my fav color :DD
    btw..nice entry lahh. keep it up! :D

    ReplyDelete